survey-research

SOAL-SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN PIUTM (CUSTOMER SATISFACTION INDEX)

Assalam & Salam Sejahtera,
YBhg Prof/Saudara,
Sukacita dimaklumkan Pejabat Hal Ehwal Korporat (HEK), UTM telah dipertanggungjawabkan untuk membangunkan satu standard indikator untuk mengukur tahap kepuasan pelanggan universiti terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh Pusat Tanggungjawab (PTJ) dan fakulti dalam UTM. Kajian ini adalah penting bagi mempertingkatkan lagi sistem penyampaian awam yang berkesan dalam membina kepercayaan pelanggan dan seterusnya mencapai sasaran Universiti dalam meningkatkan kualiti perkhidmatan.
Mohon YBhg Prof/Saudara meluangkan sedikit masa untuk menjawab kajian ini di pautan di bawah terutama bagi PUSAT ISLAM
Versi BAHASA INGGERIS :
Versi BAHASA MALAYSIA :
Kami juga memohon kerjasama dan bantuan daripada semua untuk memanjangkan soal-selidik ini kepada warga UTM
Kajian ini dibuka sehingga 10 November, 2016.
Penglibatan semua di dalam kajian tahap kepuasan pelanggan(CSI) ini ini amatlah dihargai.
Dear All,
It is our great pleasure to invite you to participate in the Customer Satisfaction Index Survey (CSI).
The objective of this survey is to measure the satisfactory level of university customers on the services delivered by PTJs / Faculties especially by Islamic Center
We appreciate your participation to support this survey and hope that this will benefit to the University.
The survey can be accessed at :
English version :
Malay version
Due date to fill-up this survey is 10 November, 2016.
Your kind attention and support is highly appreciate